Stilte Post date Die Rivier › Forums › Fan Gedigte › Stilte This topic has 2 replies, 3 voices, and was last updated 9 months ago by Albert van der Merwe. Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total) Author Posts April 9, 2020 at 8:01 am #1414 MaanMeisieParticipant Dit is stil vanaand by my agterdeur. die rook in my longe is ook minder, amper so min soos my gedagtes oor jou en oor die dinge waaraan ek só graag wou vasklou. Dit is stiller vanaand by my agterdeur; stiller as die Here en stiller as die gedruis van hierdie opgekerfde lewe. maar ek is tevrede. want jou spoke is stiller by my agterdeur. -MaanMeisie April 12, 2020 at 10:41 am #1593 Quinten Van TonderParticipant Ek hou hiervan April 17, 2020 at 9:21 am #1696 Albert van der MerweKeymaster Quinten, ek hou ook hiervan. @MaanMeisie baie dankie!! Author Posts Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total) You must be logged in to reply to this topic. Log In Username: Password: Keep me signed in Log In → Hoe skryf jy oor Herfs sonder om oor blare te skryf?